Time management

Binnen de bouw is het zaak met de hoeveelheid werk van en binnen projecten gestructureerd te kunnen werken. Een flexibele werkhouding, het kunnen omgaan met de beperkte hoeveelheid tijd, controle en overzicht kunnen houden, zijn hierbij eerste vereisten. Wat zijn oorzaken van de tijdproblemen?
Hoe breng je structuur aan in de werkzaamheden. Hoe beslis je wat je wanneer doet of laat? Hoe kun je effectiever en/of efficiënter worden? Inzicht verkrijgen in de persoonlijke organisatie of manier van werken en hierin verbetering aanbrengen staat centraal in deze training. Je krijgt praktische handvatten aangereikt om oorzaken van inefficiëntie te bestrijden. Met als resultaat: tijdsbesparing, meer controle en overzicht en een optimale beheersing van informatie.

Tijdens de training krijg je inzicht in jouw eigen manier van werken en krijg je praktische handvatten aangereikt om oorzaken van inefficiëntie te bestrijden. Met als resultaat: tijdsbesparing, meer controle en overzicht en een optimale beheersing van informatie.

Inhoud


  • Timemanagement en taakmanagement,
  • Werkgewoonten en werksystemen,
  • Vertaling naar de werkplek,
  • Werkplanning en het stellen van prioriteiten,
  • Timemanagement en delegatieproces,
  • Praktische tips.

Voor verdere informatie kun je contact opnemen met Angélica Roos

079-325 24 63

roos@bob-kob.nl